wtorek, 19 lutego 2013

Uczymy się od najlepszych.





BARCELONA, tu powinien być każdy kto o jakimkolwiek projektowaniu myśli.
Można dowiedzieć się coś o poszukiwaniu INSPIRACJI, której czasem nam brakuje a czasem nie wiemy skąd ją czerpać.
Ogród przy domu Gaudiego.
A poniżej korytarz w jednym z przez niego projektowanych domów.
Był wnikliwym obserwatorem. Plaster miodu, trajektoria opadania liścia, czy jak tu - zielony tunel z bluszczy. Jego dzieła nie tylko zachwycają kolorem ceramicznych mozaik, płynnymi liniami czy rozrzeźbionymi elewacjami. Był doskonałym konstruktorem, rzemieślnikiem oraz znawcą materii i światła.
Po jego niezmiernie pracowitym życiu pozostała Barcelona wyjątkowym miejscem na Ziemi.
Tym czasem zapraszam na krótki spacer, zdjęcia mojego autorstwa.


 Zwróćcie uwagę na okna w korytarzu. Majstersztyk!

















3 komentarze:

  1. Kocham Barcelonę! Sama niedawno o niej pisałam, zapraszam:) Bardzo fajne ujęcia! Pozdrawiam Monika

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no teraz i ja chętnie pojechałbym nawet jutro:)
      i to nie jest taki zły pomysł...
      pozdrawiam
      A.Ł

      Usuń
  2. Barcelona to moje ukochane miasto:) Niestety nie udało mi się odwiedzić Casa Batllo, ale za to byłam w Casa Mila. Następnym razem na pewno go nie ominę. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń

blogi wnętrzarskie

blogi wnętrzarskie
blogi o wnętrzach