czwartek, 21 lutego 2013

BIURO, BIURO czyli jak się pracuje w GOOGLE


Miała to być krótka wzmianka o projektowaniu biur, jako zapowiedź całego działu. Ale się nie udało... Dzięki uprzejmości firmy Camenzind Evolution Ltd.,
która projektowała niektóre siedziby tej chyba najbardziej znanej firmy na świecie. Najpierw kilka zdjęć z siedziby w Moskwie i Zurychu, a potem foto spacer z najnowszego biura z Tel Awiwu. Gdyby kogoś interesowały dane techniczne i założenia funkcji mam w zasięgu.
Zapraszam. Niektóre zdjęcia jeszcze nigdzie niepublikowane!





NOWA SIEDZIBA GOOGLE W TEL AWIWIE.







7 komentarzy:

  1. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardo fajne podejście do pracy i do tego bardzo elastyczne co mi się osobiście bardzo podoba. Zresztą ja również prowadzę firmę i moje biuro także pracuje nie dość, że wydajnie to jeszcze na luzie. Teraz również wprowadziliśmy system CRM https://www.connecto.pl/jak-dziala-system-crm/ który moim zdaniem jest bardzo fajnym sposobem na to, aby ulepszyć swoją codzienną pracę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skoro już mowa o aranżacji biura, to jakiego producenta mebli biurowych polecasz? Ja trafiłam dzisiaj na ofertę KJK z Kielc i zastanawiam się nad skorzystaniem z ich usług.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda to bardzo ciekawie i muszę przyznać, że na pewno fajnie się pracuje w takich warunkach. Osobiście jestem zdania, ze na pewno w każdej firmie sprawdzają się systemy informatyczne. Ja jestem zdania, ze fajnym rozwiązaniem jest system RPA http://portalautomatyki.pl/inne/1201801-rpa-czym-jest-i-jak-moze-wesprzec-twoja-firme i faktycznie on może wesprzeć każdą firmę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem bardzo fajnie opisany problem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

blogi wnętrzarskie

blogi wnętrzarskie
blogi o wnętrzach